9 Ocak 2010 Cumartesi

Muhteşem bir return

Herkese yeniden selam. Evet 6 aydır yazmıyorum ve hiçbir şey olmamış gibi davranacağım. Kişisel olarak dikkatimi vermem gereken daha önemli işlerim vardı ve açıkçası US Open'dan beri de Masters Cup hariç tek bir maç izlemedim. Çok da büyük değişiklikler olmadı bu esnada tenis dünyasında o da şansıma. Bu sene de yoğun bir yıl bekliyor beni o yüzden tenise ne kadar zaman ayırabilirim bilmiyorum ama umudum var.
Bu yıl küçük bir format değişikliği düşünüyorum. Elimden geldiğince her hafta bu blog güncellenecek ancak maç analizlerinden ziyade yorumlarım daha çok yer alacak. Geçen sene çok fazla kişi tenis izlemediğinden maçları da anlatmaya çalışıyordum ama okurların sıkıldığını gördüm. Bu sene düşündüğüm ikinci değişiklik de tenis dışında da zaman zaman yazılara yer vermek. Bakalım tadı nasıl olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder