26 Ocak 2010 Salı

İşte Yeniden Çıktın Karşıma

Şimdi noldu ben anlamadım. Çeyrek final denen şey 4 tane final mi oluyor? 2008 finalistleri bir tarafta, 2009'un 1. si Masters Cup şampiyonuyla oynuyor. Cilic, ABD'nin bir numarasını 5 sette yeniyor, Murray ise geçen senenin şampiyonunu eliyor. Çok acayip oldu, tezimin son haftasında güzel bir paket sundular bana sağolsunlar. Son 17 maçını kazanan Davidenko Federer'i eler, Novak kupayı alırsa (ki almışlığı var) Novak 1 numara olacak. Federer, İsa'nın son akşam yemeğinden beri Grand Slam'lerde yarı final oynuyor. Cilic adım adım önce New York'ta çeyrek şimdi Melbourne'de yarı final. Murray, Magna Carta'dan beri Grand Slam alamayan adaya ilk kupasını getirmenin eşiğinde. Falan filan. Haydi gençler Eurosport'a.
Kadınlarda bir fark yok. Güzeller güzeli Kirilenko elendi Zheng'e, yarı finalde Çinli Henin'ın backhandlerine maruz kalacak. Diğer yarı finalde ise Williams'ların yoluna Li Na ve Vika taş koymaya çalışıyor.
Avusturalyalı olduk bu ara. Önce Neill geldi sonra Kewell gitme eşiğine geldi, şimdi de böylesine bir son 4 gün. No worries mate...

2 yorum:

  1. Tsonga, bu sene başında Babolat'a geçti.

    YanıtlaSil
  2. Evet ben de bu sene izlediğim ilk maçı Novak karşısında olduğu için görmedin Tsonga'yı daha önce. Anket başladıktan sonra farkettim malesef ama yarın zaten belli olur o Wilson Babolat ayrımı =)

    YanıtlaSil