28 Haziran 2009 Pazar

WIMBLEDON, 6. GÜN


İşler yavaş yavaş kızışmaya başladı. Seribaşları elenmeye devam ediyor, bu da şampiyonluk için iddialı olanların ağzını sulandırıyor. Wimbledon'da 2. hafta öncesi oynanan son günde olanlar şöyle:
Beyefendiler:
Davydenko ve Seppi buraya kadar dedi ve beni şaşırtmayı durdurdular. Ancak şaşırtıcı bir sonuç Ferrero - Gonzo maçından çıktı. Açıkçası JCF'nun formda olduğu aşikardı ama RG yarıfinalisti Gonzo'yu yenmesini beklemiyordum. 4. turda Simon ile karşılaştı. Yense de yenilse de bu turnuvada başarılı eski bir numara. Umarım sezon sonu emeklilik kararından da bir an önce vazgeçer. Sevdiğim tenisçilerden ikisinin maçında "Worm" Stepanek, Ferrer'i geçti. Haas, Murray ve Hewitt yola devam ediyor.
Hanımefendiler:
Elbette Ana ile başlayacağım. Sammy'yi geçti zaten geçmesini beklediğimi yazmıştım. 21 winner, 9 unforced error ile bitirdi maçı. Zaten 10 unforced error altında bitireceği her maçı kazanacağını iddia ediyorum. Bu tur Venus ile karşılaşacak. Son şampiyon formda ama iyi bir Ana bu maçı da alır. Dinara yine finale doğru yürüyor. RG şampiyonu Kuznetsova neredeyse rezil oluyordu. Jankovic de istikrarsız çizgisini sürdürüyor. Bir kez daha 2. haftada yok. Gelecek beklediğim tenisçilerden Wozniacki ve Aga Radwanzka da Wimby'de 2. haftayı görenlerden.

1 yorum:

  1. Wta'yı çok takip etmiyorum ama 17 yaşındaki genç yetenek Oudin hakkında bir şey karalarsan sevinirim.Ivanovic'in Venus'u geçmesi ihtimali bence %10 civarı.

    YanıtlaSil