22 Haziran 2009 Pazartesi

VERDASCO VİTES YÜKSELTİYOR


İnsanlar hayatta yaptıkları tercihlerle bir yerlere geliyorlar maalesef. Maalesef diyorum çünkü ben o tercihleri genelde yanlış yapanlardanım. Öte yandan Mardid’li Fernando göz alıcı tercih doğruları yapmakta. Göz alıcıyı doğru anlamda kullandım. Zira Gisela Dulko ile başlayan WTA serüveni Pekin Olimpiyatları esnasında o sıralar kariyerinin zirvesinde olan Ana Ivanovic ile devam etti. Şimdilerde adı bir başka parlayan (hatta parıldayan) yıldız Caroline Wozniacki ile anılıyor. Hayır kızamıyorum da elemana. Ben olsam ben de öyle yapardım. Tenisi de gelişiyor. İkna yeteneği sırf kadınlar üzerinde değil erkekler üzerinde de işe yarıyor. Agassi’nin teknik ekibiyle çalışmakta şu anda kerata. Oyunu muazzam gelişti ve izlemesi de zevk veriyor. Avusturalya Açık’ta turlar ilerledikçe ben de artık onun aldığı sayılarda avuç içimi kendi locama gösteriyordum. Zira benim locamda ev arkadaşlarım olduğundan “Çek lan elini televizyonu kapıyon!” nidalarıyla karşılaşıyordum. Doğru yoldasın Fernando. Şeytan tüyünü nerden alıyorsun bana da bi’ şeyetsene müdür…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder