23 Haziran 2009 Salı

İLK GÜNÜN ARDINDAN

Wimby'de ilk gün geride kaldı. Roland Garros sonrası geçen, bana 2 haftadan fazla gelen ve Baghdatis, Monfils ile dizlerini Phillipe Chatrier'de bırakan Nadal'ın turnuvadan çekilmesiyle daha da ilginç bi hale bürünen (bu cümle acaba bitecek mi?) heyecanlı bekleyiş sona erdi. İlk gün sonunda süpriz olarak nitelendirilebilecek sonuçlar Blake ve Safarova'nın elenmesi. Zaten Blake'den de birşeyler beklemeyi 3 sene önce bırakmıştım Seppi'de ters bir rakiptir (Barry Pepper mahlasıyla da 25. Saat ve Er Ryan'ı kurtarmakta da izlemiştik kendisini). O yüzden aslında değinilecek, yoruma değer pek maç olmadı. Federer'in ilk sette 7 oyun alması gerekmesi ve Djokovic'in berbat oyunu günün en ilgimi çeken notları. Federer sonraki iki sette çok da kasmadı zaten sol eliyle dahi oynasa yenebileceği bir rakipti. Burdan kendisinin de babalar gününü kutluyorum. Öte yandan bu turnuvadaki süpriz beklentilerimden birisi olan Nole'yi hala eskisi gibi sandığımı bugün daha iyi anladım. Oz Open 08 ve ardından gelen Sony Ericsson kupalarından sonra "Nadal da kim Novak geliyo" diye esip gürlüyodum. Sağolsun arkadaşlarımı bana az güldürmedi. Bu form düzeyi ve bu açısız toplarla zorlanacak, haberi de var. Benneteau ise yine kötü kura kurbanı oldu. İnsan izlerken "ulan bi Benneteau bile çıkaramadık" demekten kendini alamıyor. Karlovic 3 sete sadece 32 ace sığdırabildi (!).
Kadınlarda Sharapova yine heyecan yarattı. 5-2 den gelip ilk seti 7-5 aldı sonraki sette 5-3 ken servis kırdırdı ardından servis kırdı aldı maçı. Yok fıkra anlatmadım hakikaten öyle oldu. Kraliçe, Larcher de Brito'nun seslerinden dolayı ürkmüş Buckingham'ın güvenliğini alarma geçirmiş. Bir sonraki maç için Elizabeth'e biri haber versin. Hantuchova yine sallandı, Snyder elenen tek seribaşı oldu. Turnuvadan sakatlığı yüzünden ayrılmayı düşünen Bartoli'nin ilk günkü 6-0 6-0'ı (gavur buna bagel der biz simit diyelim) en göz alıcı skor. Uzattım hadi devamı yarın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder